loading...
کرج هوم
منصور بازدید : 48 سه شنبه 04 فروردین 1394 نظرات (0)

 

وب تک از تیمی قدرتمند و باسابقه در زمینه سئو و طراحی سایت املاک و طراحی سایت مسکن و طراحی سایت اساتید و طراحی سایت مدرسین و طراحی سایت آموزشگاه و طراحی سایت آموزشگاه موسیقی بهره میبرد و نمونه کارهای موفق در سطح اینترنت دارد. وب تک تیمی متخص در زمینه بهینه سازی و سئو دارد که به صورت تضمینی سایت شما را به رتبه های  برتر گوگل میرساند. اما سئو چیست؟

زمانی که شما در یک موتور جستجو به دنبال یک موضوع خاص می گردید حتما متوجه این موضوع شده اید که برخی از وب سایتها دارای رتبه های بالاتری می باشند و در صفحات اولیه نمایش داده می شوند و این یعنی تولید کردن صفحات وبی که برای موتورهای جستجو جالب و فریبنده هستند. بهینه سازی تضمینی وب سایت این است که شما در نتایج یک موتور جستجوی بزرگ بیشترین امتیاز را داشته باشید. کلمات کلیدی سئو توضیحات سئو توضیح سئو علم سئو تگ‌های سئو

اهمیت این موضوع از آنجا ناشی می شود که اکثر مردم از موتورهای جستجو برای رسیدن به مطلب یا محصول مورد نظر خود استفاده می کنند. بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجوگر معروف شاید بتوان گفت که تقریبا همه افرادی که با وب آشنایی هر چند کمی دارند، حداقل برای یک بار هم که شده واژه SEO را شنیده اند. اما SEO چیست؟ معنای لغوی SEO که مخفف Search Engine Optimization است، بهینه سازی موتور جستجو می باشد. سئو یعنی تولید کردن صفحات وبی که برای موتورهای جستجو جالب و فریبنده هستند. بهینه سازی صفحات وب این است که شما در نتایج یک موتور جستجوی بزرگ بیشترین امتیاز را داشته باشید. اهمیت این موضوع از آنجا ناشی می شود که اکثر مردم از موتورهای جستجو برای رسیدن به مطلب یا محصول مورد نظر خود استفاده می کنند. متا تگ‌های سئو سئو وب سایت دایرکتوری های سئو موتور جستجو سئو عنکبوت سئو روبات سئو اسپایدر سئو خزنده سئو
به عنوان مثال در گوگل و یاهو، اکثر مردم فقط به صفحه اول نتایج جستجو نگاه می کنند. بنابراین برای
افزایش رتبه در گوگل و داشتن ترافیک بالا از طرف موتورهای جستجو، این مسأله الزامی است که سایت شما در صفحه اول نتایج جستجو قرار گیرد.

علم بهینه سازی موتور جستجو در مورد روشهای فنی مانند عنوان صفحه مناسب، تگ ها و متا تگ ها، کلمات کلیدی و عبارات کلیدی و توضیحات مناسب سایت و کلاً محتوایی که موتورهای جستجو دوست دارند، مطالعه می کند. موتورهای جستجو صفحات وب را به وسیله نرم افزار خزندگی (عنکبوت) پیدا و فهرست بندی می کنند. متاسفانه تمام نرم افزارهای خزندگی یک جور کار نمی کنند. برای مثال اگر صفحه وب شما در یکی از موتورهای جستجو امتیاز بالایی داشته باشد، ممکن است در دیگر موتورها این چنین نباشد. یکی از کارهایی که متخصصان بهینه سازی موتورهای جستجو انجام می دهند، پیگیری تمام تغییرات عملکرد داخل موتورهای جستجو است. بنابراین آنها میتوانند صفحات وب را بر طبق این تغییرات بهینه سازی کنند.

به علاوه آنها همراه با تغییرات موتورهای جستجوی مختلف خود را تابع این موتورها قرار می دهند. هنگامی که شما یک طراح برای
طراحی سایت تجاریتان انتخاب می کنید، شما باید از این طراح درباره بهینه سازی موتورهای جستجو سوال کنید و باید از او بخواهید بر طبق اصول بهینه سازی برای موتورهای جستجو ساخت صفحات وب سایت شما را شروع کند. در صورتی که این کار طولانی تر از طراحی هایی که شما بیش از این داشته اید، نیست. این کار خیلی آسان تر و معقول تر است که شما در همان بار اول که سایتتان بر روی وب قرار می گیرد، شامل بهینه سازی برای موتورهای جستجو شود. لینک‌های ورودی لینکهای خارج شونده لینک دوجانبه لینک های تبادلی سئو نقشه سایت آمار سایت بالابردن آمار سایت الگوریتم جستجو ارتقاء رتبه سایت سئو گوگل سئو یاهو محتوی سئو


● چرا
SEO مهم است؟!

چرا بهینه سازی برای موتورهای جستجو مفید می باشد. موارد ذیل برخی از دلایل این موضوع می باشند: برتر بودن در نتایج جستجو مشتری های زیادی را به دیدار از وب سایت شما دعوت می کند. ۸۷ در صد تمام بینندگان شما از یک صفحه یک وضعیت دارند. ۹۱ در صد از کاربران اینترنت از موتورهای جستجو استفاده می کنند. طبق آخرین تحقیقات بیش از ۲۵۰ میلیون جستجو در روز در کشور انگلیس انجام می گیرد. ۷۳ در صد معاملات آنلاین به وسیله موتورهای جستجو آغاز می شود. ۵.۳ بیلیون از وب سایت با هم بر سر رقابت پول هستند، اما واقعیت این این است که فقط کسرهای از یک درصد به صفحه اول می رسند.


● چه کسانی به
SEO احتیاج دارند؟

هر وب سایتی که به سوی تجارت و بازرگانی حرکت می کند، باید صفحات وب خود را برای موتورهای جستجو بهینه سازی کند. هدف نهایی یک وب سایت جلب کاربران اینترنتی می باشد، و مطالعات نشان داده است که پهنه عظیمی از کابران اینترنتی وب سایت ها را در موتورهای جستجوی پیدا کرده اند. اگر شرکت شما نظر به ساخت یک وب سایت جدید و یا به روز کردن وب سایت قدیمی خود را دارد باید توجه داشته باشید که برای پیشرفت باید
سئو تضمینی را در الویت قرار دهید. به خاطر داشته باشید که SEO شما را به مسابقه بزرگ می برد و شما را در بازار معرفی میکند. سایت مهندس ایمانی با نام سایت شخصی مهندس مهدی ایمانی و سایت املاک تجارت و شمال ویلا از دیگر نمونه کارهای اخیر وب تک است.

منصور بازدید : 51 یکشنبه 23 آذر 1393 نظرات (0)

 

آموزشگاه موسیقی سرو درسال1373 با همت تنی چند از اساتید و هنر آ موختگان دانشگاه هنر وبرخی از هنر مندان بنام کرج تاسیس گردید و با توجه دانش آکادمیک وعلمی مدرسین خود توانست در زمینه آموزش موسیقی به هنر جویان خود به موفقیت چشم گیری دست پیدا کند. تعداد بسیاری از هنر جویانی که برای اولین با ر آ موزش موسیقی را دراین آموزشگاه تجربه نمودند امروز خود به هنرمندان چیره دست وتوانایی تبدیل گردیده و اکثرا جذب دانشگاه و ارکستر های بنامی گردیده و یا به عنوان مدرسین موسیقی در حال خدمت و گسترش فرهنگ و هنر این مرز و بوم میباشند.   آموزشگاه موسیقی در کرج و آموزش موسیقی در کرج

منصور بازدید : 59 یکشنبه 23 آذر 1393 نظرات (0)

 

با توجه به رشد چشمگیر اینترنت در جوامع امروزی بسیاری از کسب و کارها از طریق اینترنت انجام میشوند و در فضای مجازی اینترنت برای جذب بیشتر مشتریان و کسب سود بیشتر با یکدیگر رقابت می‌کنند. از اینرو کارفرمایانی که هنوز به شکل سنتی کار می‌کنند و در فضای اینترنت فعالیتی ندارند در این رقابت جا می‌مانند و متحمل خسارات مالی فراوانی میشوند. بنابراین برای کسب سود بیشتر دیر یا زود بایستی وارد دنیای دیجیتال شوند و با تغییرات جامعه و فناوری روز خود را سازگار و هماهنگ کنند. برای تحقق این امر وب سایت ساری هومبا بهره‌ گیری از کادری متخصص و مجرب و با آگاهی و آشنایی کامل از نیازمندیهای بازار املاک و مسکن ، پلی ارتباطی بین مشاورین املاک و مشتریان در زمینه‌های خرید آپارتمان در ساری و فروش آپارتمان در ساری و اجاره آپارتمان در ساری و پیش فروش آپارتمان در ساری و خرید ویلا در ساری و همچنین رهن و اجاره آپارتمان در ساری ومسکن (خانه ، ویلا ، آپارتمان ، زمین ، باغ ، مغازه ، کارگاه ، سوله و ...) در ساری و حومه ساری فراهم کرده است تا مشتریان و مشاورین املاک محترم از طریق وب سایت ساری هوم و بدون محدودیت جغرافیایی با یکدیگر در ارتباط باشند و با صرف کمترین هزینه و زمان، بیشترین استفاده را ببرند. در وب سایت ساری هوم همچنین میتوانید از قیمت آپارتمان در ساری اطلاع حاصل کنید و به مشاورین املاک ساری دسترسی پیدا کنید. در حال  حاضر وب سایت ساری هوم جامعترین سایت املاک ساری  است.  قیمت خانه در ساری و قیمت ویلا در ساری یکی از دغدغه های مشتریان املاک و مسکن است. جهت خرید زمین در ساری و خرید باغچه در ساری و خرید باغ در ساری و خرید ملک در ساری و خرید زمین در حومه ساری و خرید باغچه در حومه ساری و خرید باغ در حومه ساری به وب سایت مراجعه کنید.

منصور بازدید : 39 یکشنبه 23 آذر 1393 نظرات (0)

 

شرکت بارزگانی شاه محمدی مجموعه ای فعال در زمینه مشاوره، طراحی، تولید و اجرای انواع ساندویچ پانلسقفی و ساندویچ پانل ماموت و ساندویچ پانل دیواری و سردخانهای می باشد که با بهره مندی از مهندسین، مشاوران، طراحان و با پشتوانه نیروهای فنی و متخصص شروع به کار نموده و برای تمامی پروژه ها علاوه بر کنترل دقیق و پیشرفته مراکز علمی و تحقیقاتی به دقت و تطابق ویژگی های مصالح بکار رفته با استانداردهای ملی و بین المللی می پردازد و همواره از پیشتازان ارائه طرح های نو در زمینه تولید و اجرای انواع پوشش های سوله و سازه می باشد. طراحی و اجرای سوله های صنعتی و پوشش سقف دیواره سوله . فروش انواع ساندویچ پانل های سقفی و دیواری و قیمت ساندویچ پانل . تهیه و توزیع چسبهای درزگیر و مایع جهت آب بندی سقفهای سوله

منصور بازدید : 50 یکشنبه 23 آذر 1393 نظرات (0)

 

از دیگر سایتهای املاکی که میتوان به آن اشاره کرد سایت املاک آسمان است که دارای سابقه طولانی و موفق در حوزه خرید آپارتمان در مرزداران و خرید آپارتمان در شهرک ژاندارمری است و تعداد فایلهای بسیاری در این مناطق دارد. این آژانس املاک همچنین در زمینه خرید آپارتمان در سعادت آباد و خرید آپارتمان در اشرفی اصفهانی فعالیت میکند و در آینده قصد گسترش فعالیت خود در مناطق دیگر تهران را نیز دارند. یکی دیگر از سایتهای مطرح در زمینه خرید و فروش آپارتمان در قزوین سایت املاک ساکا است که با سابقه طولانی در این زمینه از مشاورین املاک فعال در استان قزوین است.

منصور بازدید : 54 یکشنبه 23 آذر 1393 نظرات (0)

 

سایت املاک شرق با بهره‌ گیری از کادری متخصص و مجرب و با آگاهی و آشنایی کامل از نیازمندی های بازار املاک، پلی ارتباطی بین مشاورین املاک و مشتریان در زمینه‌هایخرید آپارتمان در مشهد و فروش آپارتمان در مشهد و خرید خانه در مشهد و فروش خانه در مشهد فراهم کرده است تا مشتریان و مشاورین املاک محترم از طریق وب سایت املاک شرق و بدون محدودیت جغرافیایی با یکدیگر در ارتباط باشند و با صرف کمترین هزینه و زمان، بیشترین استفاده را ببرند. در حال حاضر سایت مسکن شرق جامعترین سایت املاک مشهد در زمینه خرید و اجاره آپارتمان در مشهد است. سایت املاک مشهد با سابقه درخشان آماده خدمت رسانی در زمینه های خرید و پیش فروش آپارتمان در مشهد و خانه در مشهد است. مالکین عزیزی که قصد فروش املاک خود را در کمترین زمان ممکن دارند حتما با ما تماس بگیرند.

منصور بازدید : 49 یکشنبه 30 شهریور 1393 نظرات (0)

 

در سال های اخیر یکی از مشکلاتی که اقتصاد کشور با آن رو به رو بوده افزایش قیمت مسکن بوده است که همین موضوع باعث شده تا بسیاری از مردم برای تامین نیاز خود قید خرید خانه را زده و به سمت بازار اجاره مسکن هدایت شوند.

البته در دولت نهم دولت قصد داشت با طرح مسکن مهر مشکلات موجود در این حوزه را برطرف کند که در نهایت نیز این طرح آنچنان که باید نتوانست مشکلات را برطرف کند و هم اکنون که وزارت راه و شهرسازی دولت یازدهم به دنبال اجرای طرح مسکن اجتماعی است وزیر راه و شهرسازی اعلام کرده تا زمانی که طرح مسکن مهر به پایان نرسد این وزارتخانه توانایی آغاز طرح مسکن اجتماعی را ندارد.

این در حالی است که در سال 92 بازار مسکن تقریبا در رکود کامل قرار داشت و بسیاری از کارشناسان از افت قیمت مسکن خبر می دادند. علی اکبر آقایی نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس در این رابطه می گوید افت قیمت مسکن در ماه های اخیر به دلیل فضای روانی حاکم بر بازار است و شاهد اقدام عملی برای کاهش قیمت ها نیستیم و تولید مسکن که می تواند قیمت مسکن را منطقی کاهش دهد افزایش نیافته است.

اما مصطفی قلی خسروی رییس اتحادیه کشوری مشاوران املاک از کاهش حدود 20 درصدی قیمت مسکن در نیمه دوم سال جاری خبر داده و می گوید در سال 92 روند کاهش قیمت شروع شده و این روند ادامه دارد اما به قیمت اصلی و واقعی خود نرسیده است و قیمت مسکن می تواند بیش از این کاهش یابد.

افت قیمت مسکن در سال گذشته اما نتوانسته رونق را در بازار مسکن حاکم کند و در سال جاری معاملات مسکن کاهش قابل توجهی داشته و متقاضیان خرید مسکن به دنبال کاهش بیشتر قیمت هستند و مالکان نیز امیدوار به پایان شوک روانی حاکم بر بازار و افزایش قیمت ها هستند.

در همین رابطه افزایش وام خرید مسکن تا 50 میلیون تومان نیز نتوانسته معاملات خرید مسکن را افزایش دهد و در سال جاری بیش از آنگه شاهد خرید و فروش مسکن باشیم شاهد رهن و اجاره مسکن بوده ایم و به واسطه افزایش تقاضا برای اجاره مسکن نرخ اجاره افزایش یافته است.

اما حسام عقبایی رئیس اتحادیه مشاوران املاک تهران در گفت و گو با نامه نیوز با تاکید بر این که قیمت مسکن در سال جاری کاهش یافته است می گوید سال 92 روند قیمتی مسکن نزولی بود و امیدواریم این روند در سال آینده نیز ادامه داشته باشد.

وی همچنین درباره قیمت مسکن در سال آینده پیش بینی کرده است که قیمت مسکن در بهار 93 تغییر نمی کند و بازار در ثبات قرار خواهد داشت.

عقبایی همچنین به طرح های دولت برای حل مشکل مسکن اشاره کرده و می گوید دولت طرح هایی همچون مسکن اجتماعی و همچنین افزایش وام مسکن را مطرح کرده است و در صورتی که این طرح ها اجرا نشود قیمت مسکن از تابستان و قطعا در نیمه دوم سال آینده افزایش می یابد.

رئیس اتحادیه مشاوران املاک مسکن تهران با اشاره به افزایش 25 درصدی دستمزد کارگران و همچنین ورود به فاز دوم هدفمندی یارانه ها در سال آینده معتقد است در صورتی که دولت نتواند برنامه های خود را در سال آینده اجرایی کند به طور حتم این موضوعات بر قیمت مسکن تاثیر می گذارد و شاهد افزایش قیمت خواهیم بود.

 

گرچه خرید و فروش ملک و آپارتمان با توجه به اینکه متاسفانه این دو مقوله تبدیل به یک کالای سرمایه‌ای برای مردم شده‌اند -در حالی که واقعا هم ملک و هم آپارتمان یک کالای مصرفی بادوام و در مرحله بعد سرمایه‌ای محسوب می‌شود- معامله آن هم دارای حساسیت زیادی است.

مردم برای خرید یا فروش آپارتمان ابتدا به بنگاه مراجعه می‌کنند که بنگاه بعد از معرفی و آوردن مشتری و پس از توافق خریدار و فروشنده نسبت به انجام معامله و تنظیم مبایعه‌نامه اقدام می‌کند.

در مرحله بعدی اقدام به گرفتن کد رهگیری می‌کند که در این بین حق بنگاهی از خریدار و فروشنده بر اساس یک فرمول نامشخص و نامفهوم که عمده مردم از آن سر در نمی‌آورند، گرفته می‌شود.

 هر بنگاهی به طور سلیقه‌ای یک درصد قیمت معامله‌شده یا ارزش اجاره آپارتمان در شمال تهران یک ساله و معادل 3درصد در ماه به ازای ودیعه مسکن را یا به طور مشترک از طرفین و یا برخی بنگاهها از هر طرف معامله جداگانه یک درصد را دریافت می‌کند که این امر خود باعث دامن زدن بنگاهی‌ها به افزایش قیمت آپارتمان در شمال تهران برای دریافت حق بنگاهی بیشتر منجر می‌شود.

گرچه بنگاهی‌ها می‌گویند، حق کمیسیون بنگاه از سال 80 تاکنون تغییری نکرده و به همان نرخ یک درصد محاسبه می‌شود، در حالی که طی این سالها تورم وجود داشته است.

مثلا برای نوشتن یک اجاره نامه یکساله خرید آپارتمان در شمال تهران یا خرید آپارتمان در جنوب تهران و یا خرید آپارتمان در جهانشهر کرج و یا خرید آپارتمان در جنت آباد یا خرید آپارتمان در شمال  یا خرید خانه در شمال و خرید آپارتمان در پردیس تهران و خرید آپارتمان در شرق تهران و خرید آپارتمان در غرب تهران با اجاره ماهانه 500هزار تومان و 10 میلیون تومان ودیعه که معادل بنگاهی آن ماهانه 800هزار تومان یا سالانه 9 میلیون و 600هزار تومان است و حق بنگاهی آن 960هزار تومان است که نفری 480هزار تومان است یعنی یک مستاجر که معمولا قشر کم درامد است برای یک تنظیم سند اجاره یک ساله که هر سال تکرار می‌شود باید فقط 480 هزار تومان حق بنگاهی بدهد که خدمات آن چنانی هم دریافت نکرده است.

در مورد فروش آپارتمان در شمال تهران یا فروش آپارتمان در جنت آباد یا فروش آپارتمان در جهانشهر کرج یا فروش آپارتمان در جنوب تهران  یا فروش آپارتمان در شهرک اکباتان یا خرید آپارتمان در تهرانپارس یا خرید آپارتمان در تهرانسر که از هر طزف معامله حد اقل 1.5 میلیون تمان دریافت می‌شود.

در مرحله بعد معمولا در مبایعه نامه در بنگاه قید می‌شود که ظرف 30 تا 40 روز باید معامله قطعی و انتقال رسمی سند انجام شود و در صورت اینکه خریدار یا فروشنده از مهلت مقرر تجاوز کند، باید جریمه کلان بپردازد و یا اینکه اصل معامله به هم می‌خورد.

به گزارش فارس این قید زمان بر اساس قاعده «المومنون عند شروطهم» «یعنی مومنان نزد شرط خود هستند وباید به وعده خود عمل کنند یا همان که گویند مرد است و حرفش است» لازم‌الاجرا است.

اما مراحل پیچیده بعدی یعنی مراجعه به محضر ثبت اسناد رسمی آنق در پیچیده و وقت‌گیر است که بدون اینکه خریدار و یا فروشنده اراده‌ای داشته باشند، گاهی از این سقف تعیین شده زمانی فراتر می‌رود و آن موقع است که خریدار یا فروشنده ادعای خسارت می‌کند و یا اینکه اصل معامله را به هم می‌زند و در این شرایط است که عده زیادی از مردم که آپارتمان‌های خود را فروخته، به امید اینکه آپارتمان بزرگتر و مناسب‌تری تهیه کنند، دیگر هرگز نمی‌توانند صاحب‌خانه شوند و تبدیل به مستاجر می‌شوند.

البته اگر آپارتمان تسهیلات مسکن داشته باشد، حدود یک تا دو هفته طول می‌کشد تا از رهن بانک خارج شود و برگه فک رهن ملک به محضر اسناد اعلام شود.

اگر ملک نوساز باشد و خریدار خواهان استفاده از تسهیلات مسکن باشد هم نیاز به حضور خریدار و فروشنده و تنظیم سند قرارداد داخلی بانک مسکن و طی مراحل سرسام آور داخل بانک و گرفتن نامه بانک به محضر است.

اولین کار در دفتر اسناد رسمی استعلام ثبتی سند رسمی است که برای محضر‌دار و خریدار مشخص شود که آیا این سند در گرو بازداشتی یک زندانی یا مطلب دیگری قرار دارد یا نه.

در زمینه خرید آپارتمان در گلشهر کرج و خرید آپارتمان در مهرشهر کرج و خرید آپارتمان در فردیس کرج و خرید آپارتمان در عظیمیه کرج و خرید آپارتمان در گوهردشت کرج و خرید آپارتمان در باغستان کرج نیز وبسایت املاکیاران یکی از سایتهای برتر در این زمینه است.

در ظاهر این استعلام به صورت اینترنتی یعنی از یک شبکه اینترانتی انحصاری بین دفتر اسناد رسمی و اداره ثبت مربوطه انجام می‌شود که هزینه آن 40 هزار تومان از صاحب سند گرفته می‌شود، اما همین امر  حداقل 7 روز و گاهی تا 14 روز طول می‌کشد.

وقتی به متصدی دفتر اسناد گفته شد مگر اینترنت شما گازوئیلی است که بعد از یک هفته هنوز پاسخ استعلام ثبتی سند نیامده ، او هم گفت اینجا اینترنت زغال سنگی است و باید تا 10 روز صبر کنید.

در این بین با توجه به محدودیت زمانی گاهی فروشنده و یا خریدار فشار وارد می‌کند که باید سریع کار انتقال سند انجام شود وگرنه از معامله منصرف می‌شود در حالی که فرآیند بسیار کند استعلام ثبتی سند در دست هیچ یک از طرفین معامله نیست و این ایراد از اداره ثبت و یا دفترخانه اسناد است.

البته برخی از صاحبان دفاتر اسناد متاسفانه از اضطرار خریدار یا فروشنده در کم بود زمان سوءاستفاده کرده و به آنها پیشنهاد می‌دهند مثلا مبلغ 300 هزار تا یک میلیون تومان اگر بدهی از طریق یک فرد آشنا در اداره ثبت جواب استعلام یک روزه گرفته می‌شود که برخی از مردم از باب ناچاری مجبور به دادن این رشوه می‌شوند در حالی که خریدار یا فروشنده هیچ گناهی ندارد که برای خرید و فروش خانه بخواهد رشوه بدهد.

در مرحله بعدی بعد از دریافت جواب استعلام ثبتی باید از شهرداری مفاصا حساب عوارض دریافت کند که معمولا صاحب سند و یا وکیل او با داشتن برگه وکالت به شهرداری مراجعه کرده، اما در شهرداری ظرف 2 تا 3 ساعت برگه عوارض نوسازی، عوارض پسماند و سهم 2000 تومانی از هر ملک برای کمک به آموزش و پرورش از او دریافت می‌شود و برگه مفاصا حساب همانجا صادر می‌شود، اما برای دریافت مفاصا حساب اداره دارایی و مالیات دقیقا 3 روز وقت می‌گیرد در روز اول باید سند و کپی، بنچاق، سند رهنی، کد رهگیری بنگاه، مبایعه‌نامه، پایان کار آپارتمان و کپی شناسنامه و کارت ملی صاحب سند دریافت می‌شود در روز دوم باید مبلغ مالیات آپارتمان را که معمولا حدود 200 تا 250 هزار تومان است به صورت دستگاه پایانه فروش در همان اداره مالیات که اگر وصل باشد باید بپردازد و اگر دستگاه پایانه فروش وصل نباشد، باید به یک شعبه بانک ملی مراجعه کرده و مالیات متعلقه ملک را بپردازد و سند آن و مدرک آن را تحویل اداره مالیات دهد و در روز سوم باید برگه مفاصا حساب مالیاتی را دریافت کرده و به محضر تحویل دهد، البته ناگفته نماند در اداره مالیاتی نیز عده‌ای دلال و کارچاق‌کن دندان تیز کرده و از افرادی که عجله دارند یا وقت ندارند، مبالغ کلانی بابت تسریع در انجام کار مطالبه می‌کنند.

بعد از اینکه برگه مفاصا حساب شهرداری و مالیات و استعلام ثبتی سند انجام شد، در مرحله بعد نوبت نوشتن بنچاق در محضر می‌شود که آن هم یک روز طول می‌کشد و بعد از انجام قطعی معامله محضر‌دار نیز از هر یک از طرفین بابت انتقال قطعی سند 90 هزار تومان و بابت سند رهنی از خریدار حدود 350 تا 400 هزار تومان دریافت می‌کند و انتقال قطعی سند انجام می‌شود.

حال سوال این است که در شرایطی که تاکید بر این می‌شود که کارها به صورت الکترونیکی و با مراجعه غیرحضوری مردم انجام شود، چرا مراحل پیچیده اداری و ثبتی طراحی شده و چرا مردم مجبور شوند برای اینکه در مهلت مقرر کارهایشان انجام شود و یا اینکه بیش از آن معطل نشوند، به افراد دلال و رشوه‌گیر مراجعه کنند.

آیا خرید و فروش آپارتمان کار غیرقانونی است که مردم مجبور شوند، رشوه دهند، چرا این مراحل پیچیده و فساد اداری حل نمی‌شود؟

آیا قرار نبود مسائلی مانند رابطه بازی یا پارتی بازی و رشوه از ادارات و اطراف ادارات جمع شود، آیا قرار نبود ارباب رجوع به عنوان یک فرستاده خدا و یک بنده خدا اکرام شود، چرا ادارات هنوز به مردم می‌گویند امروز برو فردا بیا؟

آیا مالیات دهنده نباید اکرام شود، چرا برای دادن مالیات خرید و فروش آپارتمان که اتفاقا به نرخ دفتری و به قیمت 30سال قبل محاسبه می‌شود، مردم باید 3 روز کاری و سه نوبت به اداره مالیات مراجعه کنند و در آخر سر فقط 250هزار تومان مالیات یک ملک بالای 300 میلیون تومان را بپردازد.

چرا مراحل خرید یا فروش آپارتمان دارای حاشیه زیادی است، چرا هزینه آن حد اقل 3 تا 4 میلیون تومان است ولی مالیات آن ناچیز است، چرا کارها برعکس و وارونه تعریف شده است؟

مگر سهم آموزش و پرورش که امر بسیار مهم است از فروش یک آپارتمان چندصد میلیون تومانی فقط 2000 تومان است، اما سهم بنگاه معاملاتی یک تا دو میلیون تومان باشد؟

چرا کسی فکر اساسی نمی‌کند؟ مردم چه گناهی دارند؟

 

منصور بازدید : 47 شنبه 18 مرداد 1393 نظرات (0)

 

 

با توجه به رشد چشمگیر اینترنت در جوامع امروزی بسیاری از کسب و کارها از طریق اینترنت انجام میشوند و در فضای مجازی اینترنت برای جذب بیشتر مشتریان و کسب سود بیشتر با یکدیگر رقابت می‌کنند. از اینرو کارفرمایانی که هنوز به شکل سنتی کار می‌کنند و در فضای اینترنت فعالیتی ندارند در این رقابت جا می‌مانند و متحمل خسارات مالی فراوانی میشوند. بنابراین برای کسب سود بیشتر دیر یا زود بایستی وارد دنیای دیجیتال شوند و با تغییرات جامعه و فناوری روز خود را سازگار و هماهنگ کنند. برای تحقق این امر وب سایت املاکیاران با بهره‌ گیری از کادری متخصص و مجرب و با آگاهی و آشنایی کامل از نیازمندیهای بازار املاک و مسکن ، پلی ارتباطی بین مشاورین املاک و مشتریان در زمینه‌های خرید آپارتمان در تهران و فروش آپارتمان در تهران و خرید آپارتمان در کرج و فروش آپارتمان در کرج و خرید خانه در کرج و خرید خانه در تهران همچنین پیش خرید آپارتمان در تهران ومسکن (خانه ، ویلا ، آپارتمان ، زمین ، باغ ، مغازه ، کارگاه ، سوله و ...) در سراسر کشور فراهم کرده است تا مشتریان و مشاورین املاک محترم از طریق وب سایت املاکیاران و بدون محدودیت جغرافیایی با یکدیگر در ارتباط باشند و با صرف کمترین هزینه و زمان ، بیشترین استفاده را ببرند. وب سایت املاکیاران همچنین در تولید و طراحی سایت املاک و طراحی وب سایت املاک و سئو و سئو سایت و سئو وب سایت پیش گام است و نمونه سایتهای املاک ما از کیفیت و قابلیت ویژه ای برخوردار هستند و در عین حال کمترین قیمت را دارند. طراحی سایت املاک دلتا یکی از نسخه های ماست. در سایت املاکیاران همچنین میتوانید از قیمت آپارتمان در تهران و قیمت آپارتمان در کرج و دیگر شهرستانها اطلاع حاصل کنید و به مشاورین املاک تهران و مشاورین املاک کرج و دیگر استانها دسترسی پیدا کنید. در حال  حاضر وب سایت املاکیاران جامعترین سایت املاک تهران و سایت املاک کرج و سایت املاک البرز است. قیمت آپارتمان و قیمت خانه و قیمت مسکن یکی از دغدغه های مشتریان املاک و مسکن است. جهت خرید آپارتمان در مشهد و خرید آپارتمان در همدان و خرید ویلا در رشت و خرید ویلا در ساری و خرید آپارتمان در تبریزو خرید آپارتمان در اصفهان و خرید آپارتمان در شیراز و خرید آپارتمان در اهواز و در حالت کلی خرید زمین و خرید باغچه و خرید باغ و خرید ملک و فروش ملک به وب سایت املاکیاران مراجعه کنید.

بهینه سازی سایت (سئو) چیست؟

"بهینه سازی سایت(SEO) یا دقیقتر بگوییم بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو، علم بهینه سازی عناصر سایت برای کسب بهترین رتبه ممکن در موتور جستجوگر است که این امر سبب افزایش ترافیک سایت می شود و در نهایت، افزایش ترافیک سایت معادل افزایش سود و درآمد است که هدف نهایی و اصلی بهینه سازی است. بنابراین، اگر سایتی نتواند در رتبه های بالای موتورهای جستجو (مخصوصا گوگل)  قرار بگیرد، مشتریان بسیاری را از دست خواهد داد؛ طبق آمار رسمی منابع معتبر حدود 60درصد از کاربران اینترنت و جستجوگران موتورهای جستجو هرگز به صفحات دوم و بالاتر مراجعه نمی کنند و فقط صفحه اول نتایج را ملاک قرار می دهند. به همین دلیل است که ما باور داریم: بهینه سازی سایت بهترین تبلیغ برای یک وب سایت می باشد."

بهینه سازی سایت (سئو)

بهینه سازی موتور جستجوگر (Search Engine Optimization)، علم طراحی وبسایت به منظور بالا بردن رتبه آن در نتایج است. به این معنا که تمامی عناصر سایت تان با هدف افزایش موقعیت رتبه بندی ساخته می شوند. برخی از این عناصر عبارتند از:

  • عناوین صفحه
  • محتوای سایت
  • گرافیک سایت
  • ساختار وب سایت
  • عوامل بیرونی

علاوه بر این عناصر باید به مواردی مثل کلیدواژه ها، لینک ها، تگ های HTML و متا تگ ها هم اشاره کرد. حتی بعد از بهینه کردن تمامی عناصر، فاکتورهایی مانند فعالیت های تبلیغاتی و به روز رسانی های مکرر هم روی سئو تاثیر می گذارند.

فاکتورهای درونی و بیرونی:

تمامی این صحبت ها به این معناست که مفهوم بهینه سازی سایت، فقط روی یک عنصر بنا نشده بلکه به تعداد زیادی فاکتور و استراتژی وابسته است.

در حالت کلی میتوان گفت که فاکتورهای سئو به دو دسته درونی و بیرونی تقسیم میشوند. فاکتورهای درونی شامل تمامی فاکتورهای دخیل در طراحی و کدنویسی سایت می شود و فاکتورهای بیرونی شامل تمامی فعالیتهایی میشود که سایت در اینترنت شناخته تر شده و بازدیدهایش افزایش یابد.  تمامی سایتهایی که توسط ما طراحی شده اند فاکتورهای درونی در آنها رعایت شده است و فقط بایستی بر روی فاکتورهای بیرونی آنها کار کرد.

آنچه كه بهینه سازی ما را از دیگر شركت ها متفاوت می كند!

همانطور که می دانید، تعداد زیادی شرکت بهینه سازی سایت (سئو) وجود دارد، که تضمین می کنند، می توانند سایت شما را با هر عبارت یا کلمه کلیدی، در صفحه اول نتایج موتورهای جستجوگر قرار دهند، بنابراین چه چیزی خدمات بهینه سازی ما را متفاوت می کند؟

  • اول،  هزینه ما بسیار پایینتر از دیگر شرکتها است و نتایج کار ما در صورت بروزرسانی دائمی سایت، ماندگار و دائمی است. در صورتی که بسیاری از شرکتها هزینه های بالایی دریافت می کنند و نتایجی موقت و گذرا دارند.

 

  • دوم، ما دارای پیشینه قابل قبولی می باشیم و دانش و تخصص و تجربه بالایی در این زمینه داریم. برخی از نمونه کارهای ما به شرح جدول زیر است

رتبه در گوگل

عبارات بهینه شده

سایت بهینه سازی شده

صفحه اول گوگل آیتم دوم

طراحی سایت املاک

املاکیاران

صفحه اول گوگل آیتم دوم

طراحی سایت مسکن

صفحه اول گوگل آیتم سوم

خرید آپارتمان

صفحه اول گوگل آیتم دوم

فروش آپارتمان

صفحه اول گوگل آیتم اول

خرید زمین کشاورزی در قزوین

قزوین ملک

صفحه اول گوگل آیتم اول

خرید زمین دامپروری در قزوین

صفحه اول گوگل آیتم چهارم

خرید کارخانه در قزوین

صفحه اول گوگل آیتم اول

فروش زمین کشاورزی در قزوین

صفحه اول گوگل آیتم اول

فروش زمین دامپروری در قزوین

صفحه اول گوگل آیتم اول

خرید املاک صنعتی در قزوین

صفحه اول گوگل آیتم اول

فروش املاک صنعتی در قزوین

صفحه اول گوگل آیتم پنجم

خرید آپارتمان در تبریز

املاک ما

صفحه اول گوگل آیتم ششم

فروش آپارتمان در تبریز

صفحه اول گوگل آیتم سوم

اجاره آپارتمان در تبریز

صفحه اول گوگل آیتم پنجم

پیش فروش آپارتمان در تبریز

  • سوم، ما تنها از روش های بهینه سازی مورد تایید گوگل (به اصطلاح کلاه سفید) استفاده می کنیم و به هیچ عنوان از روش های اسپم و یا روش های تایید نشده (به اصطلاح کلاه سیاه) استفاده نمی کنیم. بسیاری از شزکتها از روشها جعلی (کلاه سیاه) استفاده می کنند که معمولا منجر به نتایج خیلی گذرا و موقتی می شود و ختی در بسیاری از مواقع توسط موتورهای جستجو تشخیص داده می شوند و سایت مورد نظر در لیست سیاه (سایتهای اسپم و جعلی) قرار می گیرد و در یک کلام میتوان گفت که دیگر امیدی به سایتی که در لیست سیاه قرار گرفته نیست.

چهارم، مهمتر از همه اینکه ما به صورت تضمینی کار میکنیم و در صورتی که بعد از مدت مقرر نتوانیم به تعهدات خود عمل کنیم، مبلغ پرداخت شده توسط شما را به صورت کامل (بدون هیچ کم و کسری) به شما برمیگردانیم.

سایت املاک لوکس 

این سایت با بهره‌ گیری از کادری متخصص و مجرب و با آگاهی و آشنایی کامل از نیازمندی های بازار املاک، پلی ارتباطی بین مشاورین املاک و مشتریان در زمینه‌هایخرید آپارتمان لوکس در تهران و فروش آپارتمان لوکس در تهران و خرید خانه لوکس در تهران و فروش خانه لوکس در تهران فراهم کرده است تا مشتریان و مشاورین املاک محترم از طریق وب سایت املاک خانه لوکس و بدون محدودیت جغرافیایی با یکدیگر در ارتباط باشند و با صرف کمترین هزینه و زمان، بیشترین استفاده را ببرند. در حال حاضر سایت خانه لوکس جامعترین سایت املاک تهران در مناطق 1 و 2و 3 در زمینه خرید و فروش خانه های لوکس و اجاره آپارتمان لوکس در تهران و اجاره خانه لوکس در تهران است.

سایت املاک قزوین 

این سایت با بهره‌ گیری از کادری متخصص و مجرب و با آگاهی و آشنایی کامل از نیازمندی های بازار املاک، پلی ارتباطی بین مشاورین املاک و مشتریان در زمینه‌های فروش زمین کشاورزی در قزوین  و فروش کارخانه در قزوین ، همچنین فروش املاک صنعتی در قزوین و مسکن (خانه ، ویلا ، آپارتمان ، زمین ، باغ ، مغازه ، کارگاه ، سوله و ...) فراهم کرده است تا مشتریان و مشاورین املاک محترم از طریق وب سایت املاک قزوین و بدون محدودیت جغرافیایی با یکدیگر در ارتباط باشند و با صرف کمترین هزینه و زمان ، بیشترین استفاده را ببرند. در حال حاضر سایت قزوین ملک جامعترین سایت املاک استان قزوین است.

مجله نیلگون

سایتی جامع در زمینه های مرتبط با بانوان از قبیل تناسب اندام ، زیبایی پوست ، ورزش بانوان ، تغذیه دوران بارداری ، سلامتی بانوان ، زندگی زناشویی و افزایش وزن و کاهش وزن و فیتنس بانوان. این مجله مطالب تخصصی و علمی در زمینه های فوق را از معتبرترین مراجع علمی جهان در اختیار کاربران قرار می‌دهد. تمامی مطالب این سایت کاملا کاربردی و عملی برای بانوان ایرانی است و کاملا مطابق با متدها و روشهای روز دنیاست.

 

 

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 28
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 27
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 34
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 78
  • بازدید ماه : 142
  • بازدید سال : 758
  • بازدید کلی : 3,974